Kiteen linja-autojen pääpysäkillä on käynnissä remontti - kevät on koittanut ja työt jatkuvat nyt Keisarinkuja-Kappelintie -risteysalueella. Työmaan kohdalla Keisarinkujalla on vain yksi ajokaista käytössä ja Kappelintie ei ole läpikuljettavissa. Huomioithan, että väliaikaiset suojatiet ovat käytössä.
Torin hiekkakenttä toimii korvaavana pysäkkinä nyt vanhan paloaseman pysäkkiä käyttäville. Tavoitteena on, että urakka on valmis heinäkuussa.
Tiedotamme asiasta tarvittaessa lisää aina, kun remontti etenee.
